4e december nr2

Då var även den här dagen över, tack och lov för det. Det har varit två personer som har förstört min dag och jag tror att jag inte är ensam, eller hur Carro? och för att göra det ännu värre så går just en av personerna i våran klass. Det betyder att vi kommer måsta slita och hålla ut i ett och ett halvt år till. KUL. För att göra er på bra humör så ska jag berätta vad jag har åstadkommit idag. Jag har nämligen skrivit mycket på min språkhistoria, vilket är brabrabra. Sen har jag även, hör och häpna, städat heeeela huset även denna vecka. Jag är nog ett sånt där barn som alla föräldrar önskar sig. Nä, jag skojar bara, haha. Men duktig har jag minsann varit. Det kan ni väl hålla med om?

Jag är otroligt trött nu men jag känner att jag måste se Hells kitchen som går nu. Det är jävligt bra, och han är jävligt ond, haha.

Godnatt, eller nått :D


Måh, jag saknar mina kissebäbisar. Räkna med mig som kattmamma till sommaren :)

Det som folket har sagt
Postat av: carro

jag vet precis vem/vilka du menar ;). dom ska få dissen xD

2008-12-04 @ 23:35:28
URL: http://carrolicarrolu.blogg.se/

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0