3e december

Tjolahopp!
Nu kommer ett långt inlägg känner jag på mig. Så ni som inte ids läsa mina långa inlägg kan lika gärna ge upp nu, hihi.
Jag tänkte först berätta om min natt, för det måste ha varit den konstigaste natten någonsin. För det första så vaknar jag upp mitt i natten och tycker det är oskönt vid fötterna och till min förvåning har jag på mig sockar. Jag hade naturligtvis inte på dem innan jag gick och la mig. Så på något sätt måste de ha kommit dit under nattens gång. Senare märkte jag även att jag hade nya trosor också. Det var alltså inte samma par trosor som jag hade på mig då jag gick och la mig... Det är nu märkligt ibland.

Annars har jag varit på stan (som jag sa igår att jag skulle) med Johanna. Det var en trevlig tur på stan. Jag hittade det jag sökte och lite till också. Det var ju i första hand julklappar som skulle inhandlas. Sen var det ju också så att jag skulle köpa hårfärg men det blev tydligen inte av märkte jag när jag satt på bussen. Men jag har iallafall bara en julklapp kvar och den är till min mamma. Tyvärr så kommer inte pengarna räcka till under hela månaden då jag också ska köpa en nyårsklänning. Nä, jag är inte så bra på att hålla min budget. Justja, istället för att köpa nånting behövligt eller nån julklapp till min mor så köpte jag mig ett par pumps på wedins eftersom de har utförsäljning av hela butiken. Så jag tänkte att det är nu eller aldrig. Så då är jag ett par skor rikare men ett par hundringar fattigare.

Och sen för att berätta om kvällens gång, så har jag inte gjort sådär värst mycket. Jag har varit med min sötnos hela kvällen. Vi har faktiskt bara mysit (eller heter det myst?) med varandra och sen sett lite tv också. Timmarna gick alldeles för fort tyckte jag. Påväg hem ser jag till min fasa att det regnar. Vem fan har beställt det? kul ens att snön som har kommit ska fara bort nästan lika fort. Men enligt min vädersak till Vista så ska det snöa imorgon, fast det ska även vara 1 plusgrad, så hur de har  tänkt vet jag inte.

Då har ni fått lite uppdatering om för tillfället. Så nu ska jag faktiskt ta och sova och ta hand om mina röda, torra läppar som svider.

Det är säkert nått viktigt som jag har glömt, haha. Godnatt!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0