2a december

Ny månad, december. Det måste vara den bästa månaden på hela året. Jag tror dock inte att alla håller med mig men, jag tycker det är bra med december. Dels för att det är min födelsedag, men också för att det är julafton, nyår och snön kommer då. Iallafall den som stannar kvar. Det enda dåliga är väl att det är kallt och att man inte kan hitta på så mycket under vintern heller.

Nog om det. Ni vill väl såklart veta vad jag har för mig i dag och i veckan? idag ska jag faktiskt försöka skriva på min handelshistoria som jag har ganska stora problem med.. Sen är det träning och det blir ju kul. Det är alltid skönt att få röra på sig. Jag är ju inte speciellt bra på att ta egna initiativ då det gäller träning, haha.

Imorgon har jag bestämt att jag ska med Johanna på stan och köpa julklappar. Det kommer bli rikigt trevligt eftersom jag inte har träffat henne på, jag vet inte hur länge. Vi har hur mycket som helst att ta igen och ta tag i. Det ska inte sluta såhär, det hade vi lovat varandra.

Nu har jag inte tid att skriva mer. Jag ska steka mina fiskpinnar och sen skriva min handelshistoria och göra det bra. Så hejs svejs.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0