29e december

Åh, vilken jobbig natt alltså. Jag tänkte verkligen inte vara uppe länge inatt eftersom jag visste ju att jag skulle upp tidigt imorse, men vad tror ni jag gör? jo, jag är vaken till 2. Då försöker jag sova som en tok men det går inte, och tillslut landar ett sms i min telefon av Linnea som säger att hon är sjuk och kan inte gå skoterkursen..
Jahapp, jag ville ju göra bort den så fort som möjligt så jag tog mitt ego och bestämde mig för att ändå gå den, fastän vi hade som bestämt lite att vi skulle gå tillsammans.
Mitt i natten försöker jag även få tag i Jenny som också skulle på kursen för att fråga om de kunde komma och hämta upp mig på morgonen, men såklart är ingen normal människa vaken kl 3. Hehe. Så det blev att ställa väckaren på halv 7 för att berätta för pappa om allt strul. Det löste sig, som alltid. Pappa fick fara från jobbet kring 9 för att skjutsa mig. Tur som fan hade jag.

Så jag for på kursen som varade i ca 3 timmar. Jag tror inte att jag fick in så mycket av det han pratade om. Jag hamnade bara i min egna lilla värld hela tiden.

Efter kursen GICK jag hem eftersom de jobbade och pappa kunde nog inte fara från jobbet igen bara för att hämta mig. Det var väl inte så farligt långt ändå. Det gick ganska snabbt. Och jag kan väl påpeka att jag skulle ha haft bättre skor för jag halkade omkring som en tok hela tiden. Det var bara tur att det inte var så mycket folk ute då jag var ute.

Nu har jag vilat i två timmar kanske. Skönt var det. Jag tror jag går och lägger mig tidigt ikväll, hehe. För imorgon är det kurs igen, samma tid. Den kommer vara på fredag och söndag också. Men sen är den slut!

Ikväll kommer min sötnos hit och är med mig. Vet inte om han sover här men jag hoppas på det. Vi ska väl inte göra nånting speciellt skulle jag tro.


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0