28e december

Idag är det söndag igen, huvva. Bajssöndag brukar ju jag kalla den för. Och fastän vi har lov så känns det som söndag, även om jag inte har någon aning om vad det är för dagar annars. Vad göra idag? det har jag ingen aning om, för det är ju söndag...

Igår var jag och Alex och såg Yesman på bio. Tyvärr kunde den ha varit bättre utan den där jävla cpungen som satt och skrek och skrattade då alla andra i biosalongen var tysta. Och tyvärr satt han i rullstol och då kunde man som inte säga till honom, för man skulle få dåligt samvete. Och jag lovar, jag och Alex var inte ensamma om att hata den där ungen. Hela biosalongen suckade och viskade då han levde om. Vem fan släpper i väg en sån där unge ensam på bio? hans föräldrar kunde väl ha varit med och sagt till honom... Seriöst, hur irriterande är det inte om dem i filmen börjar kyssas och så hör man den där cp jävla ungen "åååååh, ewwww, bläääää"? kan någon tänka sig in i samma situation? jag hade iallafall lust att strypa den där ungen. Förlåt, men han var helvetes jävla irriterande och ful och äcklig och dum i huvudet och framförallt så förstörde han hela filmen!!!! men filmen var iallafall bra, men den kunde som sagt ha varit bättre utan där där ungen.

Just nu ligger Alex och sover, men det gör ingenting. För när han vaknar lär han ju fara hem och lämna mig här igen. Så han får mer än gärna sova här ett tag till, eller hur länge som helst. Fast det är nog dags för frukost snart. Nu ska jag gå och lägga mig igen, inte för att sova men för att väcka min sötnos.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0