28e december nr2

Hej igen. Jag har tråkigt så jag skriver igen. Haha. Jag kom hem från Alex för ett litet tag sen. Vi har väl mest bara sett Prisonbreak och lite tv, ingenting speciellt. Men resan till Alex var speciell för mig, på ett dåligt sätt. Kan nån påminna mig om att ALDRIG mer åka skoter på isen när den känns såhär osäker och mitt i mörkret? fyfan så hemskt. Jag är livrädd för att åka på isen, och SPECIELLT då det har varit plusgrader i flera dagar och isen kan vara svag och för att göra det ännu värre, i mörkret! huvvaligen. Jag bad för mitt liv då vi korsade älven. Jag trodde minsann att vi skulle drutta i strömfåran och drunkna där. Det där är nånting jag aldrig gör om. Om jag så måste, så ska det ske på mitt vis.

Jag for hem tidigt ikväll för att mamma och pappa ska ju upp och jobba imorrn, och jag ska på skoterkurs. Jag tyckte det var bättre att åka samtidigt som Linnea och anmäla oss, så det inte uppstår några skämmiga situationer eller så. Vi ska alltså upp tidigt imorrn, fem över nio kommer Linnea och hämtar upp mig, så det är nästan upp med tuppen som gäller.

Jag gruvar mig inför uppkörningen. Fast jag tror jag kan dela det med någon som heter Linnea, haha. Jag som knappt har kört skoter... hur ska detta gå? man kanske skulle ha tränat lite innan, som jag och Linnea gjorde innan vi skulle köra upp för moppe förarbeviset. Hahaha.

Nä, nu ska jag se en film så jag kanske blir trött eller så. Jag funderar på att se Bridget Jones dagbok, fastän jag har sett den typ tio gånger. Men den är lika bra för det!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0