27e december

Inatt har jag verkligen inte sovit bra. Jag har vaknat hundra gånger typ. Och drömt massa konstiga drömmar. Och såklart då man sover hos Alex så ska hans pappa leva om i hela huset tidigt på morgonen. Så där får man minsann aldrig sova ut.

Idag har jag varit på träning. Och nu hade jag tänkt gå och duscha, har ju suttit här sen träningen. Inte så fräscht, jag vet. Senare ikväll, eller närmare bestämt klockan sju, så ska vi på bio och se Yesman. Det var många som hade bokat kan jag väl säga. Så det lär väl vara mycket folk där.

Nä, nu väntar duschen!

Det som folket har sagt
Postat av: BJERNHAGEN

Okej :D haha jo! :}

2008-12-27 @ 16:41:31
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: linnea

men ofta jag sa att jag skulle ut och springa, jag sa att jag skulle kunna!!!! tur att du läser noga eeeens =D

2008-12-27 @ 20:00:41

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0