26e december

Jag är helt vilsen i huvudet. Jag har ingen aning om vad det är för dag idag. Det enda jag nu vet är att det är den 26e december som också kallas för Annandag jul. Idag har jag varit på stan med Linnea. Man måste ju upp med tuppen för att få de bra grejerna. Och visst var vi det. Kring elva var vi i stan och jag kan väl säga att jag fyndade. Jag fick med mig mycket kläder hem. Haha. Jag köpte mig en ziphood från Carlings, ett linne från Carlings, en t-shirt från Carlings, ett par jeans från JC, en lång top från Gina och så en kofta från Carlings. Men det var inte allt, utan jag fyndade också en hudkräm på Åhléns, även denna på rea. Och en ful börs också. Men den var billig och eftersom jag inte äger nån börs så fick den bli min. Haha.

Nu är jag minst sagt uttråkad. Jag har ingenting att göra förutom att vänta på min älskling som inte ens är hemma än. Han kommer inte hit förrän sent ikväll, så det suger. Vad ska jag göra tills dess?

Justja, mina kära vänner, jag har nämligen blivit en i gänget nu. Jag har nämligen laddat hem och sett tre avsnitt av Gossip Girl. Ja, jag har gjort det. Och det var ju faktiskt bra. Det trodde jag inte. Så nu håller jag på att ladda hem mer avsnitt men de kommer inte vara klar tills ikväll så jag får nog se en, två eller tre filmer tills Alex kommer. Och se Gossip girl nån annan dag.

Imorgon ska jag kanske på stan igen, men inte för min skull, utan för min pappas. Han behöver tydligen nya kläder (det kan jag verkligen hålla med om) och då blev det tal om att jag skulle följa. Dock så blev han lite tveksam då det är mycket folk på stan (nej, han är inte folkskygg, eller cp :D). Men vi får se hur det blir med den saken. Det skulle vara roligt att handla fina kläder åt sin pappa. Han behöver det.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0