25e december - julafton nr2

Nu är jag hemma efter att ha varit borta sen klockan två idag. Skönt att få komma hem då barnen där borta hade en tendens till att skrika massor. Jag har iallafall fått två julklappar till idag. Jag fick en väggklocka som jag inte förstår mig på riktigt och så fick jag parfym, Replay. Den luktar huuuur gott som helst. Tyvärr är den inte så stor och då räcker den ju inte så länge..











Julgranen
. Det var lite mer paket under denna än den hos oss.


Kusinbarn. Theo, Tove och Axel.


Tove var rädd för tomten.


Tomten.


Tove är så himla söt!

Nu ska jag lägga mig och se en film i sängen och ladda inför morgondagen. Jag ska ju på mellandagsrean. Jag ska nog mest leta efter några jeans och långärmade tröjor/koftor. Kanske någon kjol också om jag hittar någon.





Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0