24e december nr2

Hej alla glada. Jag hoppas ni har fått fina julklappar idag. Det har iallafall jag fått. Jag är mycket nöjd.

Jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder på det jag fått, så jag börjar med det jag fick igår av Alex och hans familj:


Halsband från Alex


Presentkort på Ginatricot från Alex
Mascara, hårspray och lotion från Alex familj

Det här fick jag alltså igår då jag och Alex hade "Lilla julafton".

Idag har jag fått det här:


Glas från Bodanova, bara den gula i mitten. De andra har jag fått förut.


Biocheck
Presentkort på hårstudion
Mascara
Bodylotion
Deospray
Pengar
Trosor
Objektiv till kameran



Nikkor DX 55-200 mm VR

Jag är minsann supernöjd! Och till råga på det så skulle jag ha fått Sex and the city-boxen också men då hade mamma blivit blåst på tradera av nån utlänning. Attans. Jag ska då hota denna utlänning om de inte skickar den NU MED DET SAMMA. Ja, då ska de få se på jävlar.

Nu ska jag först och främst se en film sen ska jag sova. Imorgon blir det ju en tredje julafton hos mina kusiner i Roknäs (inte Svensbyn som jag skrev tidigare). Så då får jag väl nån mer julklapp. Och god mat igen. Ha det bra allesammans!




Det som folket har sagt
Postat av: BJERNHAGEN

fina trosor ju!

vet du var dem är ifrån? :o

HAHA :D

2008-12-27 @ 00:57:13
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0