23e december - uppesittarkväll

Ingen julstämning än, ingen jullängtan heller för den delen. Attans. Det låter inte bra. Men jag får hoppas att den tittar förbi imorgon någon gång iallafall. Annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Jag och Alex har haft som en liten julafton nu hemma hos mig. Vi har öppnat klapparna från varandra och från våra föräldrar. Jag fick mycket bra saker, perfekt! jag hoppas också att Alex blev nöjd med det han fick av mig och oss. Imorgon lägger jag nog upp en bild på sakerna jag fick..

Nu däremot spelar vi bingolotto och hoppas på att vinna, men det ser mycket mörkt ut för allas del. Och jag antar att vi inte är ensamma om det, haha.

Jag är desperat efter hjälp med min bild jag ska ha i min header, den blir bara fel i PS. Helt fel. Imorgon lär jag nog fixa den lite bättre än vad den är nu. Egentligen hade jag ju tänkt göra det för ett bra tag sen men så blev inte fallet. Så jag tänkte jag tar tag i saken nu när jag ändå är ledig och har all tid i världen.

Det blir också att fira två julaftonar för mig. Först hemma hos mig med familjen och mormor och mammas faster, som vanligt. Och den 25e ska vi till Svensbyn hos mina kusiner på pappas sida är och där firar vi jul med en hela den släkten. Trevligt blir det. Jag funderar dock på vad jag ska ha på mig då..

Nu ska jag gå och vara social med familjen och Alex igen, ha det bra!

Det som folket har sagt
Postat av: carro li

ni är verkligen inte ensamma 0 vinst på bingolotto. haha, inge kul alls :/

2008-12-23 @ 23:10:41
URL: http://carolineli.blogg.se/

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0