23e december - Dan före dopparedan

Jag har ingen julkänsla alls, HJÄLP MIG! jag vet inte, men det kanske kommer senare ikväll då det är uppesittarkväll med bingolotto, yeeah! det är mysfaktor på hög nivå.

Idag hade jag ju tänkt sova ut i lugn och ro men icke sa nicke. Jag kunde inte sova då pappan min var i garaget brevid och startade skotern.. Trevligt uppvaknande? det fick bli att stiga upp elva då, och inte fullt utvilad heller. Det sög ju lite eftersom jag var uppe ganska länge igår hos Linnea med Jessika. Jag kan väl erkänna att jag hann somna under filmen som vi såg (Pirates of the carribean - vid världens ände), så jag gick hem kring halv två för att gå till sängs. Hehe.

Idag mina vänner ska jag mest troligt vara hurtig och gå ut och gå med min fula hund. Då får jag väl se om jag får till nån bild med nykameran. Det har varit dåligt med användning av den eftersom varje gång jag har tänkt gå ut och fota så har det hunnit blivit mörkt. Det är nog mest mitt fel. Lathet maybe? men idag ska jag ta mig i kragen och gå ut medans det är någorlunda varmt ute och framförallt medans det är ljust ute. Imorgon ska det nämligen bli ca -20 grader. Huvvaligen. Tur man stannar inne under julafton, eller vad säger ni?

Och jag får inte glömma, att ikväll kommer mest troligt Alex hit och då ska vi öppna våra julklappar som vi fått/gett varandra. Sen har jag faktiskt inte tänkt göra nånting annat än att spela bingolotto, haha. Eller jo, kanske spela lite monopol, men Alex brukar inte vara så sugen på att spela spel.. Tyvärr. Vi får se hur det blir med den saken.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0