22a december

Jag just blivit dumpad av Sex and the city. Det finns inga fler avsnitt att se, jag har redan sett allihopa. Blä, så himla tråkigt. Jag som levde mig in i deras värld och till och med blev kär i Aidan (lite ironi, men ändå). Under alla sex säsonger hann det rinna många tårar nerför min kind. Lite töntigt men vadå? Nä fy, vad ska nu förgylla min dag?

Idag har jag följt med Alex till stan för att hjälpa han att köpa julklappar till sina syskon. Inte för att han hade några större problem men lite kunde man väl hjälpa honom. Sen blev jag hemskickad då han skulle köpa julklapp till mig. Hehe. Och här sitter jag nu.

Ni minns väl då jag skrev om att jag tappade min dator i golvet, då såg jag inga skavanker på datorn men nu efter senare inspektioner så ser jag att den är lite glapp på ett ställe. Så det tar i då man stänger luckan (eller vad det nu heter), inte för att det är nånting allvarligt, men ändå. Undra om det går och fixa.

Jag funderar på om jag kanske ska ta och läsa lite nu och sen kanske se nån film eller så.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0