21a december nr2

Jag är verkligen slö idag. Jag har inte gjort många knop idag. Det enda jag har gjort är att suttit här fastän jag kunde ha gjort en hel del andra saker. Jag har nyss duschat och snart ska jag till Alex. Vi ska väl inte göra så mycket, han hade önskemål om att se Prisonbreak och så får det bli. Sen ska vi se nån film som jag vill se.

Imorgon däremot ska jag med Alex och handla julklappar åt hans syskon. Han har inte så bra fantasi så det är väl bäst att man lägger sig i nu.

Alltså, jag är så jävla seg. Jag sa att jag skulle komma efter maten, men det var ju några timmar sen vi åt. Så nu ska jag bara kamma håret och så ska jag iväg. Hejs svejs.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0