21a december

Hello!
Idag har vi minsann sovit länge. Äntligen har vi fått sova ut. Det är inte så lätt att sova ut hos Alex då hans pappa alltid ska ringa och väcka oss eller klampa på golvet där uppe samtidigt som han skriker då han pratar. Det är ganska så irriterande. Men inatt har vi sovit hos mig och här får man då sova ut varje dag. Skönt! så jag har sovit som en prinsessa, fastän jag har drömt konstiga drömmar.

Idag är ingenting planerat, som resten av jullovet, haha. Nä, men det är ju söndag och vad gör man då? det är alltid tråkigt på söndagar även om det är lov eller inte. Så det lär nog inte bli nånting speciellt.

Idag lider jag av smärta lite överallt. Inte så överdrivet men lite ändå. Igår fick jag en lårkaka på min gamla lårkaka så där gjorde det ont igår. Jag vet inte om den gör ont idag eftersom jag inte gått nånstans. OCH så har jag träningsvärk i ryggen, det är en skön ond känsla. Haha.

Ha en trevlig söndag, om ni kan.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0