19e december

Hej!
Jag måste bara berätta att jag vann en klänning igår på tradera. YES! det finns bara en hake, att den kanske inte hinner komma tills nyår då det är tänkt att jag ska ha den. HEHE. Det var ju mindre bra det. Men jag får väl hoppas att han skickar den på direkten.

Idag har vi sett på bio med hela handels. Vi såg Tomten är far till alla barnen, som alla har sett hur många gånger som helst förr. Men det var väl trevligt. När jag kom hem satte jag mig direkt vid datorn (ovanligt) och såg Sex and the city. Tyvärr märkte jag nu att jag just sett sista avsnittet, BUUHU! åh, jag vill se mera! de kan ju inte bara sluta med det. Så jag ska tanka filmen så ska jag se den också.

Nu ska jag däremot bädda sängen och tända lampor i huset för det ser ut som att ingen bor här. Och sen ska jag göra en god gärning och gå ut och rasta hunden. Så ciao!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0