18e december

Hej hopp! idag är det inte vilken dag som helst, utan det är dagen då jag blir lika gammal som alla andra. Sist som vanligt. Haha. Men nån måste ju vara sist också, eller? Fast jag har varit 17 i mitt huvud en lång tid, men nu står det iallafall på papprena också. Haha

Jag var duktig och snäll imorse och steg upp med Alex som skulle till skolan. Han ville inte äta själv heller för den delen. Då fick jag öppna lite paket då mamma vaknade.

Jag fick handdukar, torrvax oasis dust it och underkläder av mamma. Jag fick också kläder av Alex från Ginatricot. Så det är det jag har fått än så länge.

När Alex for gick jag och la mig och såg en film, An American Crime, så himla hemsk film alltså. Fyfan. Nä ni det var inte kul att se den. Och så har jag då sovit fram tills nu.

Det som folket har sagt
Postat av: caroline

GRATTIS !!!!!!!!!! :)

2008-12-18 @ 16:05:38
URL: http://carolinelundgren.blogg.se/

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0