18e december nr2

Hej igen.

Jag sitter här mätt och belåten av all god fika och presenterna. 17 år måste nog vara den mest onödiga åldern.. Vad är det som är bra med att fylla 17 egentligen? då man är 15 får man ju köra moppe, 16 då får man köra skoter och 17 ingenting och sen kommer man till 18 vilket är fett bra. Så, whats the point?

Jag har iallafall fått (förutom det jag fick tidigare) pengar, ett fränt ljus som skiftar färg, en hudkräm och sist men verkligen inte minst, en systemkamera. Jippi! och det var inte vilken systemkamera som helst, utan det var en mycket bättre än vad jag hade kunnat tro. Så, tack så mycket mor och far. Jag har som inte förstått att jag har fått kameran, utan det känns som att det är någon annans och att jag lånar den. Men så är det ju inte. Det är min alldeles egna super duper braiga kamera.



Mormor :D

Ljuset som skiftar färg




Nu ska jag försöka bjuda på en klänning på tradera och hoppas på att jag kommer vinna den, sen är det dags för lite Sex and the city. Måste nog även gå och lägga mig ganska tidigt eftersom vi ska se på bio imorrn med handels. Så det blir nog en tidig morgon då.

Ha en trevlig dag!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0