16e december

Hej alla glada.
Idag har det varit en bra dag då jag hann skriva färdigt handelshistorian. YES! finally. Det kändes bra att lämna in en hel bunt med bara papper. Kanske man äntligen lyckas med nånting här i livet.
Idag fick vi även veta att vi är lediga på torsdag, SÅ himla skönt alltså. Det blir nästan att fira idag. Med att plugga till provet imorrn. Sen på fredag då är det bara bio vi ska se, sen har vi JULLOV!

Well, just nu sitter jag med min samhällsbok och penna i högsta hugg. Har ju som sagt prov imorrn och jag kanske borde fixa vissa grejer innan jag pluggar. Men det har jag gjort nu iallafall. Skönt var det. Nu ska jag bara läsa i genom boken två gånger och sen läsa vad alla orden betyder och så är jag klar med pluggningen för i år. Tack och lov för det.
Senare ska jag förbi Alex. Vi ska nog se Prisonbreak och det är väl bäst att jag tar med mig samhällsen för säkerhets skull.

Idag höll jag nämligen på att ta livet av mig typ. Jag kom hem, bäddade sängen och tänkte fixa internet och flytta datorn till soffan så jag kunde sitta där. Mitt i allt när jag lyfter det lilla bordet så faller min ögonsten i golvet. Mitt hjärta gick i två hundra km/h. Herregud, så tur jag har att den lever. Och den är helt okej dessutom. Det kan inte vara annat än MIN dag idag. Allt har som varit bra idag. Men TUR hade jag minsann. Detta är inte likt mig, jag som är så försiktig med min älskade laptop, och idag hade det kunna vara slut mellan mig och den...

Nu är det souvas som gäller. MUMSFILLIBABBA!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0