15e december nr2

Hej igen.
Jag har nyss spelat Monopol Sverige med mamma. Det var väl trevligt. Och så vann jag såklart. Sen har jag inte hunnit göra det jag skulle göra idag. Typiskt mig. Imorgon måste jag lägga i växeln och skynda mig med samhällsen som är på onsdag. Jag har inte börjat plugga än på det provet men jag lär ju mig jätte lätt så det blir förhoppningsvis inga problem. Fotat har jag väl inte heller hunnit med precis. Min planer bröts då jag behövde ganska mycket trafik för att kunna ta bilden med stort B. Så det sket sig iallafall. Men jag får lov att gå ut imorgon på foto. MEEN nånting som är bra är att jag kommit igång med den där tjatiga handelshistorian nu. Så jag lär nog hinna klart den imorgon på lektionen.

Igår glömde jag ju säga att jag fick min födelsedagspresent av Alex. Jag fick välja vad jag ville från Gina eller vars jag ville. Men jag valde på Gina då butiken ändå var så himla stor så man blev knäpp. Men vad det blev får ni inte se nu, utan då jag fyller år. Jag ska slå in dem så det blir roligare på torsdag, haha. Man får ju inte fuska. Men det var precis vad jag hade önskat mig av Alex, så det kunde ju inte bli bättre. Tack älsklingsponken min :D

Nu hade jag tänkt göra mig klar för sängen och sen ska jag se minst ett avsnitt av satc. Perfekt!

Hur ser morgondagen ut?
Skola i hundra år och då har jag tänkt bli klar med handelshistorian. Sen efter skolan ska jag plugga samhälls: brott och straff som är ganska enkelt ändå. Och förhoppningsvis ska jag vara med min sötnos om jag hinner. Ha det bra så länge, tjingeling.

Det som folket har sagt
Postat av: Carro

Jag gissar på att det är nyårs klänningen ;)

2008-12-15 @ 22:23:57
URL: http://carolinelundgren.blogg.se/

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0