11e december

Goddagens!
Dagen kunde inte börja bättre med en sovmorgon till klockan 10. Då hade vi, alltså några handelselever möte om UFmässan där vi ska hjälpa till och vara funktionärer. Så vi håller på att planera en massa. Så det innebar ingen lektion före lunch och sen bara en lektion och så slutade vi. Så dagen har väl inte varit allt för krävande. Jag har i princip bara suttit hemma framför datorn och sett satc. Egentligen borde jag ha städat men det blev inte av så jag ska nog göra det snart, eller om ett tag. Om jag inte gör det idag så får pappa damp. Och det vill jag inte se. Hehe. Han förväntade sig dessutom att jag skulle ha städat hela huset idag också. Idiot. Det är inte precis vad som kommer att hända, bara för att jag städade det två gånger i rad. Det är ju snällt, men bara en en gångsgrej.


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0