11e december nr2

Hej igen!
Sorry för mitt knasiga inlägg tidigare, men jag tror ni överlever. Jag fick totalt hjärnsläpp så jag glömde det mesta som jag hade tänkt skriva.

Alex är här fast han sover för han har tydligen varit vaken sen 6 imorse. Så medan han sover håller jag på att bränna ut julmusik till min mor. Jag inviger alltså min brännare på laptopen. Den har aldrig blivit testad förr. Haha. När han ändå sover tänkte jag passa på att skriva lite på min handelshistoria som jag tjatar så mycket om. Det är mycket snack men lite verkstad här. Men det är inte alltid så lätt då man inte får nån hjälp av dem man trodde man skulle få hjälp av. Mamma hjälpte iallafall mig lite på traven men lite mer hjälp skulle inte sitta helt fel.

Imorgon bär det av till Kalix med Alex pappa och hans tjej. Det blir säkert trevligt. Haha, vi ska på fredagskvällen till Haparanda för att se på nån rock konsert, mest bara för att vi inte har något annat för oss. Men det blir intressant att se finsk rock. Sen kanske man hinner förbi Candyworld för att köpa godis. Det skulle väl inte sitta helt fel?

Eftersom min usb-kabel till min kära mp3 är borta så kan jag alltså inte använda den alls. Det går ju inte att ladda utan den precis. Så jag får låna Alex ipod för han använder den inte. Tur var väl det. Så nu ska jag ladda in lite musik, även julmusik för den delen. Därefter blir det städning och packning. Och slutligen en film, kanske Lida av Stephen King. Har ju sett den förr men det var så längesen. Jag kommer ihåg att den är bra iallafall, hihi.

Ha det bra för nu ska jag lyssna mig bort bland julen.

Det som folket har sagt
Postat av: carro li

den är ju jätte bra! :D men den är lite irriterande när hon säger "nöff,nöff"

2008-12-12 @ 00:01:43
URL: http://carolineli.blogg.se/

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0