10e december

Hejhoppsansa.

Igår har jag inte hunnit sitta så värst mycket vid datorn, men det var nog bara bra kanske? jag for ganska tidigt till min sötis och var med han där. Vi såg Prison break, det har vi börjat se från säsong 1. Och det är ju alltid lika spännande, fastän man vet vad som kommer att hända, haha. Sen gjorde vi upp ett bad och där myste vi på ett tag tills det var dags att gå och sova. Så vi hade det minst sagt mysigt igår, ungefär så mysigt man kan ha på en veckodag. Haha.

Nu håller jag på att skriva min språkhistoria i svenska. Det suger, men jag måste hinna klart det tills på fredag. Jag skulle vara så duktig och ladda hem microsoft office till min dator (word, powerpoint, excel, osv.) och så fick jag problem nu när jag skulle installera det. Jiho, brabra. Nä men det fixade sig iallafall för jag är ju bäst i allt som har med datorer och göra. Haha. Nä men det var duktigt av mig att få igång det. Sen nu när jag skriver min språkhistoria märker jag att det är på ENGELSKA. What the fuck?! skit också. Så det går inte att byta språk heller utan man måste tydligen vara noga då man laddar hem skiten. Så nu har jag lärt mig det.

Senare idag ska jag skriva min jädra HANDELShistoria istället. Det är till och med ännu värre än svenskan. Det är en massa analys skit och tänka själv grejs om hur jag tror det hade varit om inte industriella revolutionen hade ägt rum. JAHA, hur fan ska jag veta det ens?

Och för att göra det snäppet värre så har vi prov nästa vecka i samhälls, brott och straff. YES vilken bra vecka jag har att se framemot. Det är bara tur att jag snart är klar med svenskan som blir skitdålig. Menmen, kan inte hjälpas för nu har jag inget mer ork till den. Den får bli som den blir och gillar hon den inte så behöver hon inte göra det.

Det som folket har sagt
Postat av: Anonym

Du ska inte veta, du ska speckulera ;)

2008-12-10 @ 19:40:38

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0