10e december nr2

Nej, vet ni vad? jag ger upp. Jag orkar verkligen inte göra handelshistorian idag. Jag KAN inte göra den, för det är helt jävla omöjligt. Jag ska vänta tills imorrn då jag samlat kraft för att skriva klart, eller åtminstone lite till på den. Jag ska även kräva hjälp av mina parents och min pojkvän. Får jag inte hjälp slänger jag datorn i väggen. Nä, men nästan iallafall. Nu ska jag inte ligga i nått mer. Det ger ändå inget då jag inte kommer fram till nånting. I need guidance. Jag behöver få höra vad andra tror och tänker om det och blablabla. Skit samma.

Jag ska iallafall se Sex and the city nu i några timmar  tills träningen börjar. Fast tills middagen hade jag tänkt läsa min bok Syskonkärlek. Den är ganska bra än så länge, fast inte riktigt lika bra som de andra böcker hon har skrivit (Katarina von Bredow).

Så imorrn händer det!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0